
Claims handling door Herstelpartner
In 2019 heeft Herstelpartner de dienstverlening definitief verbreed met de Claims handling die we voor onze opdrachtgevers uitvoeren. Bij binnenkomst van een calamiteit of schade beoordelen onze schademanagers de dossiers en verzamelen alle benodigde stukken die een verzekeraar nodig heeft om het dossier goed te kunnen beoordelen. Ook wordt al een blik geworpen in de betrokken polisvoorwaarden om na te gaan of er dekking is op de polis, zijn er eigen risico's van toepassing? uitsluitingen? Allemaal vragen die je graag aan de voorzijde beantwoord wil hebben.
Waar nodig zal er direct door Herstelpartner worden verzocht om een schade-expert in te schakelen zodat de schade op korte termijn beoordeeld kan worden. Door deze snel te betrekken, en mee te laten lezen in de dossiers op afstand, kan de schade-expert al goed voorbereid op weg.
Deze dienstverlening werd door Herstelpartner eerst kleinschalig ingezet. Na een proef bleek deze zeer succesvol en hebben we dit nu uitgerold voor al onze opdrachtgevers. De resultaten zijn goed omdat het de aanloop naar het herstel sterk verkort. Door het adequate contact met de verzekeraars en schade-experts wordt er veel tijd gewonnen. Ook de complete dossiersvorming draagt bij aan het tijd/tempo in het traject. Door aan de voorzijde snel te schakelen wordt er veel tijd gewonnen in de totale technische hersteltermijn.
Bent u benieuwd naar onze dienstverlening? Neem contact met ons op voor het maken van een afspraak! We zijn u graag van dienst.
Herstelpartner - Samenwerken!